طوفانی بارش و سیلاب ، 408 ہلاکتوں کی تصدیق

پشاور ،مظفر آباد ‘ آج ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق صوبہ خیبر پختونخوا میں طوفانی بارش اور لینڈ سلائیڈنگ کے باعث ہلا ک ہونے والے افراد کی تعداد چار سو آٹھ سے زائد ہوگئی ۔ صوبائی حکومت نے ہلاکتوں کی تصدیق کردی ۔صوبائی وزیر اطلاعا ت میاں افتخار حسین نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ ابھی تک صوبے میں چارسو آٹھ افراد کے ہلاک ہونے کی اطلاعات موصول ہوئی ہیں ۔

سوات میں ایک سو سینتیس، شانگلہ میں ترانوے، صوابی میں چار، کرک میں اٹھارہ، ہزارہ بڈگرام الائی میں بیالیس، کوہاٹ میں تئیس، چارسدہ میں نو، نوشہرہ میں دس اور چترال میں پانچ افراد لقمہ اجل بن گئے۔شمالی وزیرستان میں گیارہ اور باجوڑ ایجنسی میں چھ افراد سیلابی ریلے سے جاں بحق ہوئے۔ شمالی علاقہ جات میں اب تک جاں بحق ہونے والوں میں دو کا تعلق گزر سے اور پانچ کا تعلق دیامیر اور استوار کے اضلاع سے ہے۔

بلوچستان میں اب تک چار افراد ابدی نیند سو چکے ہیں جن میں تین سبی اور ایک نصیرآباد کا رہائشی تھا۔ اسی طرح آزاد کشمیر میں بھی سیلاب نے بڑے پیمانے پر تباہی پھیلائی ہے۔ یہاں جاں بحق ہونے والوں کی تعداد پچیس ہے۔ اس طرح ان تمام علاقوں میں اب تک تین سو اکیانوے افراد خالق حقیقی سے جا ملے ہیں۔

Share

Leave a Reply